عمل کننده به وصیت شهدا نسبت به وفاداری و یاری امام جامعه باشیم

نماز جمعه کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع واقع در محله انصار اقامه گردید.

امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در ایام برگزاری حج تمتع قرار داریم انجام فریضه حج آثار مادی و معنوی دارد و طبق حدیث امام سجاد (ع) باعث سلامت بدن، افزایش رزق و روزی، استواری در ایمان و تامین هزینه مردم می‌شود.

او ادامه داد: خداوند منان را بواسطه نزول باران شکر گزاریم جا دارد از ستاد بحران شهرستان‌که از اولین لحظات در کنار مردم و در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند تقدیر نماییم.

ححت الاسلام مرتضی جعفری افزود: از جمله مناسبت‌های مهم این ایام انتخاب حضرت امام خامنه‌ای بعنوان رهبری انقلاب اسلامی بعد از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) بود که این انتخاب به حق و مناسب بود همچنانی که حضرت امام نسبت به ایشان می‌فرمایند شایستگی این مقام را دارند.

او ابراز داشت: بیاد خدا بودن، تاکید بر اسلام ناب محمدی، رفعت اسلامی، مردمی بودن، روحیه استکباری، قانونمندی، فقهی جامع، مدافع مظلومان، دیپلماسی تهاجمی، فروتنی، ساده زیستی، امانتداری، دوری از قبیله گرایی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری هستند که جایگاه و شخصیت ایشان را ممتاز نموده و هر کس ایشان را حمایت و پیروی نکند به ذلت و خواری خواهد رسید.

امام‌جمعه کوهبنان بیان کرد: در این ایام  ۱۴ و ۱۵ خرداد شاهد برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان بودیم ان شاءالله بتوانیم عمل کننده به وصیت شهدا نسبت به وفادارای و یاری امام جامعه و حفظ پوشش و حجاب اسلامی بانوان باشیم.

برچسب ها: نماز جمعه ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار