آیت‌الله ناصری گفت: هدف از ورود به رقابت انتخاباتی باید خدمت به مردم باشد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که در مسجد روضه محمدیه گفت: افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند، اگر از حزب و گروه گذشتند و برای رضای خدا و خدمت به مردم آمدند، خداوند نیز به یاری آنان می‌آید. 

او افزود: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید هدفمان رضای خدا باشد و برای خدمت به مردم بکوشیم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: هدف زندگی، رسیدن به کمال و قرب الهی است و اگر در زندگی اینگونه عمل کردیم سبک زندگی ما نیز الهی و خدایی خواهد شد.

آیت‌الله ناصری بر لزوم توجه به تحکیم بنیان خانواده، تربیت دینی فرزندان و تقویت ارزش‌های اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند ارزش‌های دینی و الهی مان را کمرنگ سازد، ما را از خدا و ایمان به خدا دور کند و قرآن را از ما بگیرد.

او خاطرنشان ساخت:، اما باید مراقب باشیم و برای تقویت باور‌های دینی و ارزش‌های الهی و اسلامی بیشتر تلاش کنیم تا دشمن به اهدافش نرسد.

امام جمعه یزد با انتقاد از رفتار زشت سگ گردانی و پرورش سک در خانواده ها، این پدیده را خلاف فرهنگ اسلامی دانست و خواستار برخورد با این امر شد.

او افزود:  دشمنان از روابط اخلاق مدارانه و بی آلایش مردم  سو استفاده کرده و تلاش می کنند فرهنگ بومی، دینی  و اسلامی را از ما بگیرند.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: پدیده سگ گردانی در جامعه، معضلی است که سلامت و امنیت افراد جامعه را تهدید می‌کند و خلاف فرهنگ اسلامی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار