آیت الله ناصری گفت: دشمنان ما همیشه با توطئه‌های خود می‌خواهند مردم را به این نظام و انقلاب بدبین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری, نماینده ولی فقیه در استان امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: دشمنان ما همیشه با توطئه‌های خود می‌خواهند مردم را به این نظام و انقلاب الهی بدبین کنند، ولی ملت ما بصیرت دارند و حواسشان به این نقشه‌های دشمن هست.

آیت الله ناصری افزود: در این شرایط حساس باید چشم و گوشمان به ولایت باشد، ببینیم شهدا چه وصیت کرده اند دوست و دشمن خود را بشناسیم و همچون گذشته دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.

امام جمعه یزد روز جمهوری اسلامی را از عنایات و برکات الهی دانست و بر نقش ارزشمند مردم در شکل گیری و استمرار آن تاکید کرد و گفت: مردم ما بار‌ها پای این نظام و انقلاب ایستاده اند، شهید داده اند و هم چنان نیز تا پای جان حافظ دستاورد‌های آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک سال نو و اشاره به نامگذاری آن گفت: مسئولان باید موانع و مشکلات پیش روی تولید را رفع کنند، از تولید حمایت و پشتیبانی کنند تا ایرانی قوی داشته باشیم.

آیت الله ناصری همچنین با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری کنگره شهدای استان گفت: این یک حرکتی عظیم و بزرگ بود که هزاران نفر از خدمات آن در بخش‌های مختلف بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار