مدیر کل مدیریت بحران استانداری کردستان از واژگونی یک تانکر ۲۲ هزار لیتری حامل مازوت در محدوده راهی نساره واقع در شهرستان دیواندره خبر داد.

سعید کریمی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کردستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه ۲۰ مردادماه در کیلومتر ۴ محدوده سه راهی نساره واقع در شهرستان دیواندره یک تانکر ۲۲ لیتری حامل مازوت واژگون شد.

او به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و گفت: این تانکر پس از واژگونی، با یک دستگاه خودرو نیسان وانت عبوری نیز برخورد کرده است و هم زمان با واژگونی تانکر، یک دستگاه کامیون ۱۰ تن نیز بر اثر سُرخردگی ناشی از تخلیه مازوت در مسیر، دچار حادثه و چپ‌شدگی شده است.

کریمی تاکید کرد: خوشبختانه با حضور به موقع عوامل راهداری، پلیس راه، انتظامی، آتش نشانی و کارشناسان آب منطقه‌ای و محیط‌زیست شهرستان، از ورود قریب ۱۰ هزار لیتر مازوت (نفت کوره) تخلیه شده در اثر این تصادف به رودخانه مجاور محل حادثه جلوگیری شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کردستان خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات پاکسازی کامل مسیر و جابجایی تانکر واژگون شده در حال انجام و تردد در مسیر مواصلاتی مورد اشاره در حال انجام است.

کریمی علت حادثه را انحراف به چپ تانکر و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد و افزود: در این حادثه ۲ نفر از رانندگان این تصادف زنجیره‌ای مجروح شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره انتقال یافتند.

 

واژگونی تانکر ۲۲ هزار لیتری حامل مازوت در نساره دیواندره

واژگونی تانکر ۲۲ هزار لیتری حامل مازوت در نساره دیواندره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.