نماینده ولی فقیه گیلان تصریح کرد؛

مبنای رقابت در دنیای کنونی رسانه و مهندسی افکار

نماینده ولی فقیه گیلان گفت: اصحاب رسانه، دیده بان‌های بیدار جامعه در عرصه‌ی تهاجم فرهنگی هستند.

نماینده ولی فقیه گیلان امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات، مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در رشت با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه‌ها در جنگ ترکیبی و نقشه‌های مخرب دشمنان علیه کشور، گفت: رسالت خبرنگاران به عنوان دیده بانان جامعه و پیشگامان عرصه‌ی جهاد تبیین برای مواجهه و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجم فرهنگی - رسانه ایی دشمنان خطیر و تعیین کننده است.

آیت الله فلاحتی مبنای رقابت‌ها در دنیای کنونی را رسانه و مهندسی افکار عمومی دانست و افزود: دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی بر همین مبنا امپراطوری رسانه ایی شکل داده اند تا انعکاس وقایع و رویداد‌ها مطابق با منافع آنان عملی شود و افکار عمومی جهان به حقایق دست نیابد.

وی رسانه‌ها و دست اندرکاران تولید محتوا در جامعه‌ی ما را در مقایسه با امپراطور رسانه ایی دنیا مظلوم و با حداقل امکانات اعلام و گفت: روحیه‌ی تعهد، نوعدوستی و وطن پرستی جامعه‌ی رسانه ایی ایران موجب شده تا نقش موثر خود را در عرصه‌ی جهاد تبیین و مقابله با تخریب بدخواهان ایفا نموده و برای اثرگذاری بیشتر تلاش و مجاهدت کنند.

نماینده ولی فقیه گیلان بر لزوم امید افزایی به جامعه در شرایط سخت جنگ رسانه ایی تاکید کرد و افزود: عملکرد بهینه‌ی رسانه‌ها در مواقع حساس و سرنوشت ساز می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را بی اثر و به حرکت کشور در مسیر عزت، پیشرفت و تعالی کمک کند.

عبدالرضا علی پناه، سرپرست اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این نشست گزارشی از روند فعالیت‌های رسانه ایی در استان ارایه کرد و گفت: تعدد و تنوع فعالیت رسانه ها‌ی گیلان این استان را در زمره‌ی استان‌های برتر کشور قرار داده است و بهره گیری از این ظرفیت می‌تواند زمینه ساز تحقق توسعه‌ی پایدار گیلان شود.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه‌ی رشت نیز در سخنانی بر لزوم تعامل و همکاری ارکان اجرایی و حاکمیتی استان با رسانه‌ها تاکید کرد.

در ادامه‌ی این نشست هر یک از اعضای هیات مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات و جمعی از مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص نقش رسانه‌ها در روند تحقق توسعه و مقابله‌ی به موقع با مشکلات و چالش‌های استان ارایه و بر لزوم حمایت و همراهی دست اندرکاران حاکمیتی با اصحاب رسانه تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.