مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه گفت : از زمین خواری ٢٠ میلیاردی توسط شهرداری کرمانشاه جلوگیری شد.

کامبیز جلوند مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه گفت : یک مورد پرونده زمین خواری با وسعت بیش از ۵ هزار متر مربع واقع در در انتهای بلوار ۵۶ متری شهرک تاکسیرانی که قریب به ۲۰ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد با پیگیری‌های اداره کل حقوقی شهرداری، ارائه مدارک و مستندات کامل در محاکم قضایی در نهایت رأی پرونده به نفع شهرداری کرمانشاه صادر شد و قطعیت پیدا کرد.

مدیرکل امور حقوقی شهرداری کرمانشاه افزود: در این پرونده قریب به ۵ هزار مترمربع و حدود ۲۰ میلیارد تومان جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال حاصل شد که این نشان از تلاش و پشتکار همکاران اداره کل حقوقی شهرداری است.

وی گفت: در هجده ماه گذشته حتی یک مورد توقیف حساب که منجر به برداشت قهری از حساب‌های شهرداری شود، نداشتیم.

جلوند تصریح کرد: میانگین پرونده‌های دیوان عدالت اداری قریب به ۱۸۰ مورد دعاوی در خصوص کمیسیون ماده ۷۷، ماده صد و ... علاوه بر کاهش مباحث ریالی، خوشبختانه به لحاظ مطابقت با قوانین رای به ضرر شهرداری صادر نگردیده است

وی در خصوص ارزش ریالی پرونده‌های مذکور نیز عنوان کرد: طی سال گذشته قریب به ۱۸۰ میلیارد تومان از تضییع حقوق شهرداری جلوگیری شده که اگر این دفاعییات و پیگیری‌ها انجام نمی‌شد بار مالی مضاعفی بر شهرداری تحمیل می‌شد.

جلوند خاطرنشان کرد: در طول سال مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابع شهرداری از نظر کسب نظریه مشورتی به استناد قوانین و مقررات از اداره حقوقی و ارائه طریقی که میخواهند، قریب به ۵ هزار نظریه مشورت حقوقی جهت رفع مشکلات ارائه طریق شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
‌بعد‌ از‌ نوش‌دارو مرگ سهراب