رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت : نخستین رویداد نوآورانه در گردشگری با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در حوزه گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت : یکی از حوزه‌های توسعه اولویت‌دار در استان کرمانشاه حوزه گردشگری است که متناسب با ظرفیت‌های و پتانسیل‌های موجود در استان توسعه پیدا نکرده و ضرورت دارد به صورت همه‌جانبه توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در راستای رسالت پارک علم و فناوری در حوزه تولید کسب و کار‌های فناورانه، نخستین رویداد نوآورانه در گردشگری با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در حوزه گردشگری ۲۶ مردادماه جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این جشنواره ضمن معرفی ایده‌پردازان و نخبگان استان در حوزه گردشگری ارتباطی بین ایده و سرمایه‌گذاران و همچنین فعالان در حوزه مختلف بحث گردشگری را با هدف کسب‌کار‌های فناورانه و استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره نوآوری در گردشگری استان تمامی زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت گردشگری مذهبی، گردشگری غذا و نوشیدنی گردشگری، ماجراجویان‌های گردشگری، کشاورزی، گردشگری آثار جنگ، گردشگری تاریخی، گردشگری مجازی و ... را در بر می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.