نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کنترل و بازدید از توزیع کالا‌های اساسی در استان را با جدیت بیشتری در بازدید‌های سرزده در دستور کار قرار خواهیم داد.

مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: این استان باید در تولید و توزیع کالا‌های اساسی نیز وارد عمل شود چراکه افزایش تولید سبب کاهش قیمت‌ها می‌شود همچنین نظارت‌ها بر بازار استان نیز باید تشدید شود.
وی ادامه داد: بر این باور هستم که می‌توانیم با ایجاد تسهیلات برای بخش خصوصی در بخش تولید گوشت سفید و قرمز، برای کاهش قیمت‌ها اقدام کنیم.
عبداللهی از مدیرکل جهادکشاورزی خواست تا بخش‌های تولیدی زیرمجموعه خود را مورد نظارت قرار دهد و پیش از بروز موانع و مشکلات به چاره اندیشی در خصوص مسائل، اقدام کند.
استاندار البرز اتخاذ تدبیر برای تسهیل در راه اندازی مرغداری‌ها و دامداری‌ها با هدف تامین نیاز استان و حتی صادرات را یکی از مهمترین رویکرد‌ها اعلام کرد و متولیان را مکلف کرد تا در جلسات بعدی طرح و برنامه ویژه با قابلیت اجرا، ارائه دهند.
وی گفت: باید ظرفیت‌های تولید و صادرات استان اعلام و نیاز‌های کشور‌های همسایه احصا شود تا با اطلاعات دقیق در خصوص رایزنی برای توسعه روابط بین کشورها، تلاش کنیم.
عبداللهی افزود: اعضای ستاد باید پویاتر شوند و برنامه‌های ویژه‌ای برای تنظیم بازار استان ارائه دهند چراکه ضرورت دارد با نظارت‌های جدی و اقدام در راستای کاهش قیمت‌ها و افزایش تولید، رضایتمندی و آسایش خیال مردم اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.