در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه کشور، سه نفر از دانش‌آموزان استان مقام‌های برتر کشور را کسب کردند.

هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیاز‌های ویژه کشور که به میزبانی خراسان رضوی برگزار گردید، در گروه دانش‌آموزان نیاز ویژه ذهنی پسر ۴ نماینده از استان حضور داشتند که ۳ نفر از آن‌ها توانستند مقام‌های برتر کشوری را به دست آورند.

ناظمی جلال گفت: این دوره از مسابقات با یاد وخاطره شهدای امنیت (حسین زینال زاده و دانیال رضا زاده) از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ مرادماه ماه جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

او افزود: سینا سلیمانی رتبه دوم احکام و شهریار بارانی رتبه دوم قرائت هر دو از مدرسه استثنایی تربیت بانه و محمدرضا مرادی رتبه دوم اذان از مدرسه سپیده استثنایی سپیده بیجارحائزاین مقام‌های ارزشمند کشوری شدند.

ناظمی جلال اظهار کرد: سلیمانی و مرادی دانش آموزان نیاز ویژه ذهنی متوسطه دوره دوم کار دانش خاص وبارانی دانش دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای است که موفق به کسب این مهم شدند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان عنوان کرد:هجدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه، در رشته‌های مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، اذان، دعا خوانی، مدیحه سرایی، قرائت قرآن، حفظ قرآن، حفظ مکتوب، مداحی وگفتمان مهدوی برگزار شد.

ناظمی جلال با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در حفظ، تقویت، ارتقای سلامت روانی دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه و تأثیر این فعالیت‌ها بر ارتقای سطح مهارت‌های زندگی یادآور شد: دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه از استعداد‌ها و توانمندی‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار هستند که در صورت خودباروری شکوفا می‌شود.

او در پایان کسب این موفقیت ارزشمند را به جامعه معلولان، کلیه دست اندرکاران امر و دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان تبریک گفت و از تلاش و زحمات مدیریت وکلیه عوامل اجرایی آموزشگاه‌های تربیت بانه وسپیده بیجار تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.