اجرای ۳۰۰ عملیات امر به معروف و نهی از منکر در استان اردبیل

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل از اجرای ۳۰۰ عملیات امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میرعباس زاده گفت: همه باید انجام تکالیف قانونی و شرعی حیطه کاری مرتبط را از مسئولان امر مطالبه کنند و تنها در این صورت امر به معروف و نهی از منکر واقعی اتفاق می‌افتد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ایرانیان را مردمانی نجیب و مقید به ارزش‌های انسانی و اسلامی خواند و می گوید: مطالبه تکالیف و تعهدات مسئولان حق مردم است و امروزه همه خدمات قابل ارائه به مردم باید الکترونیکی شود تا مردم به آسانی و بدون واسطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اضافه کرد: ستاد پیگیر این امر است که ۳۲ نهادی که بودجه عفاف و حجاب می‌گیرند، بودجه دریافتی را در چه اموری صرف کرده‌اند و باید پاسخگوی این موضوع باشند.

به گفته او، این ستاد در تمامی ادارات استان اردبیل فعال و احیا شده و بیشتر آسیب‌های مهم ارائه خدمت به مردم در ادارات توسط اعضای این ستاد شناسایی شده و ستاد در حال کمک به ادارات مرتبط برای حل نواقص و رفع نارسایی‌ها است.

حجت‌الاسلام میرعباس زاده با تاکید بر لزوم بیان محسنات و خدمات مفید و برجسته ادارات و خادمان مردم اظهار کرد: متاسفانه اغلب بر امر بیان نواقص و عیوب متمرکز می‌شود در حالی که بر اساس قواعد امر به معروف و نهی از منکر، باید محسنات نیز بیان شود و این ستاد در این زمینه هم ورود کرده است.

او افزود: با فعال‌سازی ستاد امر به معروف ، استان اردبیل در شاخص عملکرد جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.