قاتل فراری پس از ۲۰ سال در شیراز بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری فردی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۱ تا کنون تحت تعقیب و متواری بود، خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: با گرفتن یک فقره نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان اهواز مبنی بر دستگیری قاتلی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۱ تا کنون تحت تعقیب و متواری است، پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

قاتل هویت خود را تغییر داده بود

او افزود: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از اینکه در سال ۱۳۸۱ در شهر اهواز مرتکب قتل شده بود به استان فارس فرار کرده و با تغییر هویت خود اکنون در یکی از باغات اطراف شهر شیراز سکونت دارد که موقعیت جغرافیایی و راه‌های ورودی و خروجی باغ به طور دقیق مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و پس از اینکه او در انتهای شب با یک خودرو وارد محل مورد نظر شد، ۳ تیم عملیاتی پس از محاصره باغ در یک عملیات ضربتی قاتل فراری را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد و هویت خود را به درستی بیان نمی‌کرد و پس از انتقال به پلیس آگاهی هویت اصلی قاتل از طریق اداره تشخیص هویت مشخص و پس از تکمیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی لازم روانه زندان شد.

قاتل ۴۴ ساله به علت اختلافات طایفه‌ای با سلاح گرم در سال ۱۳۸۱ مقتول (مذکر) را به قتل رسانده و با تغییر دادن هویت، تا کنون خود را از دید پلیس مخفی کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار