هلاكت ۲ قاتل فراری در درگیری با ماموران نوپو + فيلم

۲ قاتل فراری صبح امروز در عملیات دستگیری بعد از درگیری مسلحانه با ماموران نوپو به هلاكت رسيدند.

 سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز، ماموران انتظامی قم با گرفتن نیابت قضایی به پلیس آگاهی فارس مراجعه کردند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با همکاری نوپو یگان ویژه استان و کارکنان اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.

 فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران زبده مطلع شدند که قاتل مسلح به سلاح کمری است، ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و قصد ورود به منزل را داشتند که قاتل به همراه برادرش اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: پس از ۲ ساعت درگیری متقابل سرانجام قاتل و همدستش (برادرش) بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند. 

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در پرونده متهم ۹ فقره سابقه کیفری از قبیل آدم‌ربایی، اراذل و اوباش، تهدید و رعب و وحشت، بر هم زدن نظم و امنیت عمومی، حمل سلاح و مهمات و قتل به چشم می‌خورد.

 او به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد که پلیس فارس به صورت قاطع و قانونی با هرگونه بی نظمی و ناامنی برخورد می‌کند.

این عملیات و درگیری ۲ ساعته با هدایت مستقیم سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس انجام شد.

در ادامه، فیلمی از تقدیر و تشکر مردم از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس به خاطر حضور میدانی او و نیرو‌های تحت امر در به هلاکت رساندن ۲ قاتل فراری در یکی از محلات شیراز را ملاحظه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۲:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
ای کاش در برابر دزدان هم قاطع عمل می کردید و انگشت دستشون و سپس دست و بعد مچ دستشونا قطع می کردید تا دیگه فکر دزدی بسرشون نزنه
آخرین اخبار