رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن از تشکیل مجمع خیرین ورزشیار برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: با هدف کمک به بخش ورزش شهرستان بر آن شدیم به همت تعدادی از پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران مجمع خیرین ورزشیار را تشکیل داده تا با کمک خیرین به فضا‌های ورزشی در سطح شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

او از فعال کردن شورای ورزش در روستا‌ها خبرداد و افزود: تاکنون توانسته‌ایم با کمک شورا‌های اسلامی و دهیاران و خیرین، ورزش روستا‌ها را احیا کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی بردسکن بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و فاقد روشنایی پیست اسکیت، دوومیدانی و دوچرخه سواری می‌باشد، ادامه داد: در این رابطه مکاتباتی با اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص ۲۰ هکتار زمین برای احداث یک مجموعه ورزشی و ساختمان اداری صورت گرفته است که امید است این مهم نیز تحقق پیدا کند.

غلامی زارع با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان بردسکن ۲۸ هیئت ورزشی دارد، بیان کرد: از این تعداد بیش از ۲۰ هیئت آن فعال می‌باشد و به خاطر نداشتن مکان، تنها ۱۰ هیئت دارای یک مکان مشخصی هستند.

او اعتبارات درنظر گرفته شده از محل تملک دارایی استان به این شهرستان را ۴۵۰ میلیون تومان در حوزه تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اعلام کرد و تصریح کرد: متاسفانه با گذشت دو سال از اجرای پروژه خوابگاه ورزشکاران در بردسکن این پروژه هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته است که پیگیر این هستیم بتوانیم این پروژه را در ردیف پروژه‌های کددار قرار دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن همچنین از احداث یک مینی چمن مصنوعی و پیست تینس خاکی در مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی خبر داد و تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چهار چمن مصنوعی برای روستا‌های این شهرستان تامین اعتبار شده است.

غلامی زارع اظهار کرد: احداث چمن مصنوعی در روستا‌ها منوط به واگذاری زمین و انجام عملیات زیرسازی توسط دهیاری و شورای اسلامی و مشارکت مردم می‌باشد که تاکنون در روستا‌های ظاهرآباد، قوژدآباد و درونه این مهم انجام شده است.

او افزود: به منظور فعال کردن ورزش روستا‌ها بیش از ۲۵ خانه ورزش روستایی راه‌اندازی شده است و بنای ما بر این است تا پایان امسال سه روستای دیگر را به خانه ورزش مجهز کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.