برخورد با هیات های ورزشی نابسامان در اولویت اداره کل ورزش خراسان رضوی است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این اداره کل نگاه سختگیرانه ای به عملکرد هیات های ورزشی دارد و برخورد با هیاتهای نابسامان را در اولویت اصلی اقدامات خویش قرار داده است.

علیرضا تاج فیروز روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه خراسان رضوی گفت: هیاتهای ورزشی خراسان رضوی بازوان اداره کل در مسیر پیاده سازی سیاستها هستند از این رو عملکرد آنان را زیر ذربین قرار داده ایم.

وی ادامه داد:هیاتها را ملزم به پاسخگویی کرده ایم و در صورت تخطی با آنان برخورد می‌شود همچنین هیاتهای ورزشی باید علاوه بر وظایف محول شده، به ورزش همگانی، ورزش بانوان و اقدمات فرهنگی نیز توجه خاصی داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که ۱۶۰ مورد آن پیشرفت اجرایی بیش از ۶۰ درصد دارد.

و تمرکز اداره کل بر اتمام این پروژه هاست که برای تکمیل آنها حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تاج فیروز افزود: هرچند بودجه این اداره کل در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان است اما تمام هم و غم ما اتمام ۵۰ پروژه بالای ۶۰ درصد تا پایان سال جاری است.

تعدادی از خبرنگاران در این آیین پیش از سخنان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص مسایل ورزش استان بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار