وزیر کشور:

رفع کندی سیستم گذرنامه/ تمام زیرساخت‌های مراسم اربعین فراهم شده است

وزیر کشور گفت: کندی سیستم گذرنامه برطرف شده و تمام زیر ساخت‌های انجام مراسم اربعین برای شهروندان و اتباع خارجی طبق روال است.

احمد وحیدی بعد از ظهر یکشنبه در یکصد و شانزدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین گفت: باید همه چیز را برای اول صفر(جمعه ۲۷ مرداد) آماده کنیم و دوستان هم باید به شکل روزانه پیشرفت کارها را کنترل کنند.

وزیر کشور ادامه داد: حمل و نقل زائران در شرایط مناسبی است و زوار می‌توانند از سامانه بلیط تهیه کنند. همچنین کندی سیستم گذرنامه توسط فراجا برطرف شده و همه چیز برای شهروندان و اتباع خارجی طبق روال انجام می‌شود.

وحیدی با تأکید بر اینکه استانداران فرماندهان ستاد مجموعه خود هستند و همه چیز باید با آنها هماهنگ شود، گفت: ستاد مرکزی هم برای حل مشکلات و مسائل ۲۴ ساعته فعال است. استانداری‌ها هم از باید ظرفیتهای موجود استفاده کنند تا همه چیز رنگ و بوی اربعینی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
وبعدش،سویه جدید کرونا و وبا و...‌‌ هزاران بیماری دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
کدوم زیر ساخت را آماده کردید اینکه اتوبوس های حمل و نقل عمومی را از شهرها می برید و کلی مردم اذیت و عذاب می کشن اسمش آماده کردن زیر ساخت نیست مدیریت متب خونه ای است که امثال شما بلد هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
طرف عراق خیلی کند هست ایران خوبه...
Iran (Islamic Republic of)
شیخ ممد
۲۳:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
گیت های ایران همه چیز خوبه ولی گیت های عراق دستگاه بارکد خوان ندارند و با دستگاه صفحه ی اول پاسپورت رو اسکن می کنند که نزدیک یک دقیقه طول می کشه که چون ازدحام جمعیت و گرما هست خیلی سخت می شه برای زائرین و اگه مثل ایران بارکدخوان داشتند هر زایز کمتر از ۲۰ثانبه کارش طول می کشید خیلی خوب بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
یک هفته هست درخواست تمدید گذرنامه دادم هیچ خبری نیست
آخرین اخبار