مهدی المشاط: پیروزی حزب الله در جنگ تموز، درستی گزینه مقاومت را ثابت کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن هفدهمین سالگرد پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفته و آن را نشانه درستی گزینه مقاومت عنوان کرد.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، هفدهمین سالگرد پیروزی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در جنگ "تموز" ۲۰۰۶ را به دولت، ارتش، مردم و مقاومت لبنان تبریک گفت.

به گزارش المسیره، مهدی المشاط در پیام تبریک خود تصریح کرد: "مقابله حزب الله با تجاوز اسرائیل و پیروزی بزرگی که در سال ۲۰۰۶ میلادی به دست آورد، مفید بودن جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر دشمنان را به همه آزادگان ثابت کرد و در مقابل نشان داد که کرنش و تسلیم شدن (در برابر دشمن) فایده‌ای ندارد".

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: "مقاومت اسلامی لبنان با دو پیروزی توانست به دوران شکست پایان دهد و دوره پیروزی‌ها را فتح باب کند. همانطور تمام امت اسلامی را به آزادی و استقلال امیدوار کرد".

تابستان سال ۲۰۰۶ رژیم صهیونیستی جنگی نابرابر و وحشیانه را علیه ملت لبنان آغاز کرد، اما علی رغم جنایات هولناکی که علیه غیرنظامیان مرتکب شد، در نهایت در برابر مقاومت لبنان شکست خورد و پس از گذشت سی و سه روز مجبور به آتش بس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار