تدابیر امنیتی ویژه برای برگزاری مراسم دومین سالگرد خروج آمریکا از افغانستان

تدابیر امنیتی ویژه و برنامه های مختلف فرهنگی و تفریحی برای برگزاری مراسم دومین سالگرد خروج آمریکا از افغانستان در ننگرهار انجام می‌شود.

تدابیر ویژه در ولایت ننگرهار برای برگزاری مراسم دومین سالگرد تسلط طالبان بر افغانستان اتخاذ شده است؛ مسئولان می گویند علاوه بر تدابیر امنیتی برنامه های مختلف فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته شده است.

مولوی صدیق الله قریشی، آمر اطلاعات ریاست اطلاعات ولایت ننگرهار می گوید: «  برای  تجلیل از دومین سال خاتمه اشغال بیست ساله آمریکا در افغانستان و به قدرت رسیدن طالبان در ولایت ننگرهار تدابیر ویژه اتخاذ شده و برنامه های گوناگونی روی دست گرفته است.»

 وی گفت: «اداره اطلاعات و فرهنگ این ولایت به مناسبت گرامیداشت از این روز  جاده های شهر جلال آباد را با بیرق های طالبان مزین کرده و همچنان یک گردهمایی بزرگ مردمی در نظر گرفته شده است.»

 اطلاعات ریاست اطلاعات ولایت ننگرهار گفت بر اساس دستورات  این کمیسیون  که در سطح ولایت ایجاد شده تدابیر ویژه ای امنیتی اتخاذ شده و همچنان در تمام ولسوالی های این ولایت نیز مراسم ویژه برگزار خواهد شد.

پیش از این بازرسی ویژه آمریکا در امور افغانستان اعلام کرده بود که طی ۲۰ سال گذشته هزینه هنگفتی در افغانستان از سوی آمریکا انجام گرفت؛ اما نتیجه آن این بوده که از هر ۳ افغانستانی یک نفر در آستانه قحطی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.