معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه گفت: هزار و ۶۰۳ تن قیر رایگان تهاتری برای انجام ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت روستاهای این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون اختصاص یافته است.

علی‌اکبر کی‌پور روز سه‌شنبه در آیین آغاز عملیات آسفالت تهاتری ۳۵ روستا که به صورت نمادین در روستای قوزان بخش مرکزی تربت‌حیدریه انجام شد، افزود: سهمیه اولیه اختصاص یافته برای این خطه، تنها هزار و ۶۳ تن بود، اما با پشتکار بنیاد مسکن و بخشداران موفق شدیم ۵۴۰ تن بیش از سهمیه اختصاصی قیر دریافت کنیم.
وی گفت: همچنین بنیاد مسکن اسناد قرارداد دریافت هزار و ۶۷۵ تن قیر رایگان تهاتری را به استان خراسان رضوی ارسال کرده است.

کی‌پور همچنین افزود: هر چند دولت در ۲ سال پیاپی قیر رایگان خوبی در اختیار شهر‌های ایران قرار داده و در بین شهرستان‌های خراسان رضوی، تربت‌حیدریه از وضعیت بهتری برخوردار است، اما مدیران نباید به این میزان اکتفا کنند.

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در ۳۹ روستای این شهرستان، نهضت آسفالت به شکل آغاز عملیات زیرسازی یا انجام آسفالت انجام شده و در سه روستای «دافی، بُرس و تلخ‌بخش» بخش کدکن کار به اتمام رسیده است.

شهرستان تربت‌حیدریه با جمعیت ۲۲۵ هزار نفر دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ، چهار شهر، هشت دهستان و ۱۲۹ روستای دارای سکنه با جمعیت ۶۹ هزار و ۹۷۴ نفر است که از این تعداد ۱۲۱ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.