اجرایی شدن هزار و ۲۰۰ طرح اشتغالزایی در خراسان جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۰۰ طرح اشتغالزایی این ستاد با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در استان اجرا شده است.

 موسوی‌نژاد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت : امسال اجرای سه هزار طرح اشتغالزایی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال را هدف‌گذاری کرده‌ایم که امیدواریم با همراهی بانک‌ها در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان استان به این هدف برسیم.

او افزود: تاکنون ۱۳ هزار و ۳۵۴ طرح اقتصادی توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اعتبار ۲۶ هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال در خراسان جنوبی اجرا شده و منابع بنیاد برکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی به صورت حداکثری جذب شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۲ طرح بنگاه محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر و مجموع سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار و ۷۲ میلیارد ریال در استان اجرا شده است.

وی افزود: ۱۲ هزار و ۵۹۷ طرح اجتماع محور نیز با ظرفیت اشتغال ۳۷ هزار و ۷۹۱ نفر و مجموع سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال همچنین ۲۷ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۲ هزار و ۸۷۶ نفر و مجموع سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در خراسان جنوبی به مرحله اجرا درآمده است.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از منابع بنیاد برکت در زمینه اعطای تسهیلات از محل منابع اعتبارات جزء ۲ بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال گذشته جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار