مانور دفاع از مقر شرکت آبفا کردستان برگزار شد

مانور دفاع از مقر با هدف آمادگی هرچه بیشتر واحد‌های مختلف عملیاتی شرکت آب و فاضلاب کردستان همزمان با تمامی شرکت‌های آبفا کشور، برگزار شد.

مانور دفاع از مقر با هدف آمادگی هرچه بیشتر واحد‌های مختلف عملیاتی شرکت آب و فاضلاب کردستان از جمله امداد و حوادث، فنی – مهندسی، بهره برداری، کنترل کیفی، بحران و پدافند غیرعامل و حراست  همزمان با تمامی شرکت‌های آبفا کشور، امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه برگزار شد.

هدف از برگزاری این مانور، آمادگی هرچه بیشتر واحد‌های مختلف و انجام تمرین‌های لازم به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف برای ارائه بهترین خدمات به مشترکین و مدیریت حوادث به شکل صحیح و در کمترین زمان بود.

در این مانور ابتدا واکنش و اطلاع رسانی نگهبان در صورت بروز حادثه و اقدامات صورت گرفته قبل از شروع تنش مورد ارزیابی قرار گرفت. در سناریو مدنظر برای این مانور پس از اطلاع رسانی توسط نگهبان، تیم پشتیبان شرکت (فرمانده بسیج و مدیر ستاد بحران) و مدیر آبفا سنندج وارد عمل شده و با مدیریت موضوع، اطلاع رسانی لازم برای اقدامات بعدی انجام شد.

سپس مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه شرکت وارد محیط شده و پس از انجام بررسی‌های لازم و آزمایش کیفیت آب، آخرین وضعیت آب موجود در مخزن بررسی و تصمیم نهایی برای بای پس، تخلیه و یا مصرف اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار