ایران جای هنجارشکنی نیست/ ورشکستگان سیاسی به جامعه برگردند

جانشین فراجا گفت: در برخورد با افرادی که کیان نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار گرفتتند ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی دوره شهید محمد صیاد امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سردار رضایی جانشین فراجا و مسئولین نظامی و انتظامی استان در پادگان مالک اشتر اراک برگزار شد.

سردار رضایی جانشین فراجا در این مراسم نیروی انتظامی را آرام بخش جامعه و مظهر اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: امروز ما امانت دار شهدا هستیم و افتخار مجموعه نیرو انتظامی به این است که سربازان شجاعی همچنین جوانان غیوری دارد.

جانشین فراجا افزود: امروز به برکت خون شهدا امروز در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم و امروز عزت ما به برکت خون شهدا می‌باشد.

سردار رضایی عنوان کرد: امروز جامعه ما به نظم و آرامش نیاز دارد و هر کسی به هر نحوی بخواهد این مسیر را برای مردم به هم بزند با آن برخورد خواهد شد و بدانند که ایران اسلامی جایی برای عرض اندام هنجار شکنان نیست.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه، ورشکستگان سیاسی باید به جامعه و بین مردم بازگردند، گفت: این همه فریب، خود فریبی و در مسیر فتنه معاندین و دشمنان اسلام قرار گرفتن و ضربه زدن به پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، کافی است. 

او هدف نیروی انتظامی را برخورد با هنجارشکنان دانست و افزود: در برخورد با افرادی که کیان نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار گرفتتند ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.



در این مراسم از خانواده شهید احسان قدبیگی و شهید احمد کشوری و همچنین از چند فرمانده نمونه قدردانی شد.

برچسب ها: فراجا ، هنجارشکنی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.