نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حجاب و عفاف یکی از شاخه‌های امنیت است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ما هرچه در امنیت قوی باشیم دشمن ضعیف‌تر خواهد شد. 

در همایشی با حضور مسئولان استانی و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک از مربیان و معلمان برتر فراجا قدردانی شد.
 
آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ایمن همایش گفت: جهاد و امنیت و شهادت از میدان‌هایی است و بدون آن هیچ چیزی باقی نمی‌ماند و برای اداره جامعه جهانی ضرورت دارد که یکی از شاخه‌های امنیت عفاف و حجاب است که امنیت جامعه وارزش ما است.

او با اشاره به جایگاه زن در اسلام و دنیای غرب تصریح کرد: کشور‌های اروپایی و غربی با شعار آزادی زن به دنبال سو استفاده از آن‌ها هستند، اما انقلاب اسلامی با شعار حجاب به دنبال حفظ مقام و جایگاه زن در جامعه است. 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ما هرچه در امنیت قوی باشیم دشمن ضعیف‌تر خواهد شد، ما به دنبال جنگ نیستیم، ولی استراتژی بازدارندگی را باید تقویت کنیم. 

او اضافه کرد: امنیت باید در سطح بین‌المللی هم ایجاد شود تا در مقابل دشمنان کشور بتوانیم از مردم کشورمان دفاع کنیم، آمریکا در تمام نقاط دنیا ناوگان خود را مستقر کرده است و امنیت جهان را به چالش کشیده است و خود را قیم دنیا می‌داند که البته غلط می‌کند.

 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: میدان دیگر میدان تعلیم و تربیت و آموزش و بسیار وسیع است، این میدان باید سرفصل اصلی همه کار‌ها باشد و باید قدردان این میدان باشیم، تعلیم و تربیت فیزیکی زمانی اهمیت پیدا می‌کند که کمک به رسیدن به هدف عالی نماید. 

او ادامه داد: در این میدان که میدان پرواز واقعی انسانهاست باید تلاش شود انسان‌های بزرگ و با عظمت و دانشمند تربیت شود تا باعث افتخار شوند و دنیا برای انسان‌ها وسیله بوده و هدف قرب الهی است عالی‌ترین هدف رسیدن به خداوند متعال است. 

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: میدان بعدی میدان اقتصادی است که بسیار مورد توجه اسلام قرار دارد، بیکاری و تنبلی سم مهلکی برای جامعه است، اقتصاد کشور وابستگی مهم به سرمایه‌های ملی دارد ما باید تلاش کنیم در مصرف سرمایه‌های ملی خود دقت کافی را به کار بگیریم. 

 او گفت: خداوند را شاکریم که خون شهدای ما از شهید مطهری تا شهید سلیمانی و مابقی شهدا با هم آمیخته شده و باعث رشد درخت انقلاب شده است، دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب به دنبال حذف چهره‌های تاثیرگذار انقلاب بودند و یکی از این چهره شهید مطهری بود که ستون انقلاب و مالک اشتر زمان خود بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.