انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع در شهر ری

در پی انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع کشور‌های همسایه ۱۵ نفر نجات یافتند.

محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان اتباع همسایه به کلانتری ۱۷۰ کهریزک در خصوص گروگانگیری همسر و فرزندان وی و درخواست ۱۰ میلیون تومان وجه نقد به بهانه آزاد نمودن خانواده وی، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار آن یگان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی کلانتری کهریزک در بررسی‌های تخصصی و بهره‌گیری از تجهیزات نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را در خانه‌ای در یکی از شهرستان‌های اطراف شناسایی کردند و هر چهار متهم دستگیر و در بررسی بیشتر تعداد ۱۵ نفر از اتباع کشور‌های همسایه که در محل زندانی شده بودند را نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری کهریزک منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان به بزه ارتکابی معترف شدند گفت: تاکنون ۱۵ شاکی از متهمان اعلام شکایت کرده اند و همچنان تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

پیش از این نیز حسن غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از کشف و شناسایی یک باند ۸ نفره گروگان‌گیری و آدم ربایی در این استان خبر داد و گفت: متهمان که به صورت باندی و گروهی اقدام به ۶ فقره آدم‌ربایی، گروگان‌گیری و سرقت اموال اتباع افغانستانی کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.