تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، ادویه‌ای و عطری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه به‌منظور ایجاد زمینه همکاری در راستای توسعه، ارتقای دانش و تامین فناوری‌های مورد نیاز استان بین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، ادویه‌ای و عطری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: براساس برنامه هفتم توسعه کشور ارتقای امنیت غذایی، بهبود سلامت محصولات غذایی و ارتقای بهره‌وری در حوزه کشاورزی مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: حوزه کشاورزی این استان به برندسازی و بازاریابی توجه و نیاز جدی دارد و این اقدام زمینه ساز رونق کشاورزی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


برزگر اضافه کرد: توجه به زنجیره تولید را موجب ارتقای شاخص‌های صادرات و واردات به‌طور منسجم دانست و افزود: در حوزه تولید محصولات کشاورزی باید به برندسازی و بازاریابی توجه جدی و ویژه شود.

وی ادامه داد: ظرفیت بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری از قابلیت‌ها و توانمندی‌های قابل‌توجهی برخوردار است که باید از آن برای تسریع در روند توسعه استان بهره‌گیری شود.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: در این دانشگاه افزون‌بر ۱۱ هزار دانشجو در پنج شهرستان چهارمحال و بختیاری به تحصیل اشتغال دارند.

وی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری به‌عنوان قطب کشاورزی، دامپروری و شهرک دانشگاهی در کشور مطرح شده است.

رحیمی ادامه داد: برای توسعه بخش کشاورزی باید از ظرفیت‌های دانشگاهی بهره‌گیری بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار