مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مصرف ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با توجه به اینکه استان کرمانشاه از محور‌های اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) است، گفت : از ابتدای امسال تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ به صورت امانی و پیمانی ۳۴۴ هزار تن آسفالت برای بهسازی و روکش آسفالت در محور‌های استان کرمانشاه مصرف شده است. 

️وی افزود: در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۸۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی و رویه‌نهایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره انجام عملیات آسفالتی در بزرگراه کربلا که یکی از اصلی‌ترین محور‌های تردد زوار عتبات عالیات است، گفت: در ۲۰۴ کیلومتر از محور شریانی بزرگراه کربلا عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است که با توجه به تلاش‌های شبانه روزی همکاران از برنامه هدف جلوتر هستیم.

کرمی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و ۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی روکش رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات آسفالتی انجام شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون، گفت: ۳۳ کیلومتر روکش حفاظتی (اسلاری سیل)، ۳۲ کیلومتر ساخت و آسفالت راه‌های روستایی، ۴۲ کیلومتر لکه گیری آسفالتی، درزگیری پلیمری ۱۴۱ هزار متر و ۷۰ چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه‌ای به صورت امانی انجام شده است.

️فریبرز کرمی افزود: تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی ۳۳۰ هزار تن، تناژ آسفالت مصرفی به صورت امانی ۱۴ هزار تن و تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی و امانی ۳۴۴ هزار تن است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.