۵۸ پروژه چهارمحال و بختیاری در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دولت ۵۸ پروژه توسط این اداره کل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها مبلغ ۳ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۶ ریال اعتبار لازم دارند.

روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در هفته دولت ۵۸ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها مبلغ ۳ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۶ ریال اعتبار لازم دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: به مناسبت هفته دولت ۳۵ پروژه در استان توسط اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بهره‌برداری و افتتاح می‌شوند که ۱۵ پروژه از این تعدادپروژه ملی و ۱۹ پروژه استانی هستند.

وی افزود: بیشترین پروژه‌ها در شهرستان کوهرنگ و بروجن و کمترین پروژه در فلارد و خانمیرزا تقسیم شده‌اند.


بیشتر بخوانید


غلامی ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۶۸۲ ریال اعتبار لازم دارند و با این عملیات برای ۴۵۳ نفر در سطح استان اشتغالزایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار داشت: لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی شهرستان‌ها به طول حدوداً ۸۰ کیلومتر، بهسازی و ایمن‌سازی نقطات حادثه خیز در محور‌های سه راهی امام قیس و گردنه کت به طول ۲/۴ کیلومتر، تکمیل و آسفالت محور سامان و طلینه ـ ده زیر به طول ۵/۳ کیلومتر، بهسازی و تکمیل آنتنی‌های فلارد به طول ۵/۱ کیلومتر و تکمیل ابنیه فنی محور بیراهگان ۵/۳کیلومتر از جمله پروژه‌های تکمیل شده هستند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی رفاهی محور سفید دشت_زرین شهر، رمپ ورود و خروج بروجن - نقنه، احداث ساختمان اداری بازفت و خرید ساختمان اداری مرکزی نیز به پایان رسیده و در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

غلامی بیان کرد: در این هفته ۲۳ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۰ پروژه از این تعداد ملی است و بیشترین آن‌ها در شهرستان‌های شهرکرد، کیار و کوهرنگ واقع هستند.

وی ادامه داد: این عملیات میزان یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۴۱۴ ریال اعتبار لازم دارد و برای ۷۰ نفر در سطح استان اشتغالزایی می‌کند. 
مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: ایمن سازی و اصلاح نقطه پرتصادف پیچ هارونی، ایمن سازی و اصلاح نقطه پرتصادف محور لردگان-منجر مویی- چنارمحمودی (پیچ چله گاه) پل دشتی – هوره از جمله این پروژه‌ها است.

غلامی پروژه‌های روکش آسفالت و روکش حفاظتی در محور‌های فارسان- چلگرد، سورشجان- سودجان، شهرکرد-سورشجان، شهرکرد- بروجن- لردگان و سفیددشت، قلعه_ ممکا، چویلان_لشتر، شلمزار- دستنا، شهرکرد- فارسان- چلگرد (حدفاصل سه‌راهی نصیرآباد- سه راهی امیرآباد) سه راهی ارمند- جوزستان، وردنجان، بارده، کرسنک به ورعبدالله رانیز از پروژه‌های کلنگ‌زنی معرفی کرد.

وی در پایان به کلنگ‌زنی ساختمان اداری مرکزی سازمان و ساختمان اداری لردگان اشاره کرد و افزود: تکمیل ابنیه فنی در محور‌های حسین آباد _نازی _میان دوهان و تبرک _تلخدان، کلنگ‌زنی ساخت راهدارخانه گوشنگلی، سوله شن و نمک اردل، شلمزار و فارسان رو دیوار محوطه اداره مرکزی شلمزار نیز در هفته دولت انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.