حجت الاسلام عادل پور عملیات تروریستی شاهچراغ یک عملیات ترکیبی و هدف از آن را ضربه به امنیت ملی کشور دانست.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : هدف از عملیات ترکیبی جنایتکارانه و تروریسی در حرم شاهچراغ شیراز ایجاد التهاب و ضربه زدن به امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است و خواست ملت این است که تمام مسببان این جنایت محاکمه شود

او با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه سیاست راهبردی غرب، ایجاد بحران برای ایران اسلامی است گفت : دشمن میخواهد با ایجاد تنش مذهبی و ایجاد اختلاف میان ملت های مسلمان و مهاجرین موفقیت های دولت را تحت شعاع قرار دهد.

حجت الاسلام عادل پور با بیان هجمه های سنگین ایجاد شده بر علیه نیروهای امنیتی گفت : انواع توطئه ها خنثی شده است.

این مسئول کشور ایران را الگوی تفکرات آزادی خواه دانست و گفت : مخالفت جمهوری اسلامی با ظلم ، دستدرازی کردن به منابع ملت ها، از بین بردن کرامت انسانی و برقراری رفتار صلح و مسالمت آمیز با همه کشورهاست.

خطیب جمعه خرمشهر با اشاره به سخنان رهبری در میان فرماندهان سپاه پاسداران سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان، نیروی همیشه پیروز دربرابر بحران ها و عامل شکست همه توطئه های دشمنان است.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر به مناسبت در پیش روز بودن روز جهانی مسجد ، این مکان فرهنگی مذهبی را پایگاه اسلام،مکتب و انقلاب و سنگر دفاع از ارزش ها خواند و گفت:  امروز سخت ترین هجمه دشمن هجمه فرهنگی است بر همین اساس مسجد سنگر مقاومت فرهنگی است و اصل پیشبرد دین فرهنگ اهل بیت(ع) است.

او همچنین از ارائه خدمات به زائران اربعین را افتخاری برای مردم و مسئولان خرمشهری دانست و بر حفظ ایمان و انجام فعالیت جهادی و شبانه روزی مسئولان برای خدمت صحیح به شهروندان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی ابادانی
۱۷:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
اقای عادل پور بهتره شما در مورد وضعیت اسفبار خرمشهر از تمام لحاظ بخصوص اشتغال وضعیت بحرانی شهرستان از نظر اقتصاد و امنیت و فرهنگ و عمران صحبت کنی ومسولان منطقه رو ب چالش بکشونی