موکب نانوایی سیار بندر چارک برای پخت نان در کربلا راه اندازی می‌شود.

آتش پرور مدیر کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان بندر چارک گفت: در این موکب روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار قرص نان سنتی، محلی و لواش پخت و بین موکب‌ها در شهر کربلا توزیع خواهد شد.

آتش پرور گفت: اقلام مصرفی موکب شامل آرد و تنور و دیگر اقلام مصرفی با پنج دستگاه کامیون از بندر چارک به سمت مرز حرکت کرده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته ۲۸ مرداد ماه از مرز عبور خواهد کرد.

مدیر موکب کریم اهل بیت (ع) بندر چارک با بیان اینکه این نانوایی سیار در خیابان میثم تمار، بعد از جسر الحسین، روبروی هتل رزان و در کنار موکب انصارالمهدی جزیره قشم برپا خواهد شد، گفت: تیم ۷۰ نفره این موکب از بندرچارک، بندرلنگه، کیش و میناب، اعزام و به صورت شبانه روزی در این موکب نان پخت و بین موکب‌ها و زوار اربعین توزیع می‌کند.

آتش پرور با بیان اینکه ۷۰۰ کیسه آرد برای پخت نان از محل کمک‌های مردمی تامین شده و ۵۰۰ کیسه آرد هم از موکب‌های دیگر تهیه خواهیم کرد، گفت: این نانوایی از ۲۹ مرداد راه اندازی می‌شود و تا سه روز بعد از اربعین نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان از سال ۱۳۹۶ با راه اندازی موکب کریم اهل بیت (ع) در قالب نانوایی سیار در شهر کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.