رفع تصرف ۳ هزار و ۲۱۶ متر مربع از اراضی ملی در نوشهر

۳ هزار و ۲۱۶ متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستا‌های شهرستان نوشهر رفع تصرف شد.

وحید مشایخ رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان نوشهر رویان با بیان اینکه منطقه اجرای حکم واقع در روستای علی آباد عسگرخان، به مساحت ۳ هزار و ۲۱۶ متر مربع از اراضی ملی به وسیله سیم‌خاردار و سیم خاردار محصور شده بود، گفت: با حضور یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و مأمورین منابع طبیعی و نیروی انتظامی رفع تصرف و اعاده به وضع سابق گردید.

او حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی عنوان و افزود: مجموعه منابع طبیعی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مشایخ گفت: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است.

او با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، افزود: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را با تماس با شماره تلفن گویای ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار