رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمانشاه از برگزاری چهل یکمین مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.

رضا شیرزادی رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در تیر ماه به مدت ۲ روز به میزبانی استان مشهد و استان کرمانشاه و در مرحله نهایی این مسابقات در بخش دختران و پسران استان کرمانشاه میزبان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان برگزیده برای مسابقه نهایی به مدت یک هفته در کرمانشاه میزبانی می‌شوند، افزود: این مسابقات از روز ۲۸ مرداد ماه در رشته‌های پژوهشی شامل انشا نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، فهم قرآن، مفاهیم و گفتمان مهدوی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه تصریح کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده در سراسر کشور بین ۳۱۱ برگزیده پسر و ۳۰۷ برگزیده دختر در دانشگاه صنعتی کرمانشاه از فردا آغاز خواهد شد.

شیرزادی افزود: در طول برگزاری مسابقات ۱۸ داور در هشت بخش به داوری شرکت کنندگان خواهند پرداخت و با حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه دختران مسابقات این دوره خاتمه می‌یابد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.