مسجد مقدس جمکران میزبان زائران اربعین حسینی

معاون خدمات زائرین مسجد جمکران گفت میزبان زائران اربعین حسینی ایرانی و خارجی که در مسیر رفت و برگشت به این مکان مشرف می‌شوندهستند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: خادمان این مکان مقدس از پنجم تا پایان ماه صفر، میزبان ده‌ها هزار زائر اربعین حسینی از داخل و خارج کشور خواهند بود.

ابراهیم صدوقی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران امسال نیز با راه اندازی ستاد مردمی اربعین از پنجم تا آخرماه صفر، میزبان ده‌ها هزار زائر اربعین حسینی از استان‌های شرقی ایران اسلامی و کشور‌های هند، پاکستان، افغانستان است که در مسیر رفت و برگشت به این مکان مقدس مشرف و از امکانات آن بهره‌مند می‌شوند گفت: فعال شدن ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های ذیربط استانی در کنار خادمان این مکان مقدس برای تسهیل بهره مندی زائران در رویداد اربعین استان قم ضروری است.

رئیس ستاد مناسبت‌های ویژه مسجد مقدس جمکران گفت: افرادی که مایلند در موکب اربعین حسینی مستقر در مسجد مقدس جمکران به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت کنند می‌توانند از طریق لینک Jamkaran.ir/mizban ثبت نام کنند.

صدوقی افزود: عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) می‌توانند با مشارکت در طرح سفره صاحب عزای اربعین در پذیرایی از زوار اربعین این مکان مقدس سهیم باشند.

پیش از این سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت دولت عراق در رابطه با اربعین همکاری داشته و ۱۵۰ هزار نفر از اتباع پاکستان و افغانستان برای حضور در مراسم اربعین وارد ایران می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.