مدیر توزیع برق شهرستان سیروان خبر داد

اصلاح شبکه برق روستا‌های اسلامیه و علی آباد سفلی شهرستان سیروان

مدیر توزیع برق شهرستان سیروان از توسعه، احداث و اصلاح شبکه برق روستا‌های اسلامیه و علی آباد سفلی با اعتبار ۱۸میلیارد ریال خبر داد.

 مظفر رشیدی فر، مدیر توزیع برق شهرستان سیروان گفت: در راستای خدمت به مردم فهیم شهرستان، اصلاح شبکه و روشنایی معابر روستا‌های علی آباد سفلی و توسعه واحداث فاز ۲ اسلامیه درمجموع شامل (۱۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۲دستگاه ترانس و ۲۰۰متر شبکه فشار متوسط و احداث روشنایی معابر) که از انتظارات بحق مردم منطقه بود با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی آغاز گردید.

رشیدی فر اظهار داشت: در همین راستا و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، اصلاح کامل شبکه برق روستا‌های سرابکلان وچم روته اخیراً به اتمام رسیده است که ان شاالله در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی افزود: با وجود کمبود اعتبارات، اما خوشبختانه با پیگیری و نگاه مثبت مدیریت محترم عامل شرکت برق، پروژه‌های تعریف شده شهرستان به نوبت درحال اجرا هستند.

رشیدی فر درپایان اعلام کرد: ضمناً پروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف ورودی فرهنگیان شهر لومار (جنب مدارس) که با جابجایی وتغییر در گذربندی شهری، شبکه آن درخیابان قرار گرفته و مشکلاتی را برای مردم ایجاد نموده بود نیز در دست اجرا می‌باشد.

برچسب ها: شرکت برق ، اصلاح شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.