معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام خبر داد

ممنوعیت خروج اتباع خارجی از مرز مهران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از ممنوعیت خروج اتباع خارجی از مرز مهران برابر توافق با کشور عراق خبر داد.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: اتباع خارجی نمی‌توانند از مرز مهران خارج شوند و برابر توافقی که با کشورعراق صورت گرفته فقط از مرز چزابه می‌توانند تردد داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا دیروز ۷۰ دستگاه اتوبوس داخل شهری به مهران وارد شد که به تدریج در حال اضافه شدن است و تا ۷۰۰ دستگاه اضافه خواهد شد، تصریح کرد: اتوبوس‌ها از مسیر‌های پارکینگ ۱ و ۲ اربعین، پایانه برکت و پل زائر به صورت رفت و برگشت زائران را منتقل خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: از محل پارکینگ‌های ۱ و ۲ که زائران خودروهایشان را پارک می‌کنند اتوبوس خط واحد برای آن‌ها آماده است، ایستگاه‌هایی را برای پارکینگ اربعین مشخص کردیم که در آنجا سوار می‌شوند و از طریق کمربند غربی تا میدان اربعین هدایت خواهند شد.

حسنی با بیان اینکه زائرانی که داخل شهر مهران هستند بعد از پل زائر اتوبوس برای انتقال آن‌ها مهیا است، تصریح کرد: کسانی که با اتوبوس تا پایانه برکت می‌آیند باز هم اتوبوس برای انتقال آن‌ها به میدان اربعین فراهم است و زائرینی که در حال برگشت هستند از میدان اربعین به سمت مقصد مورد نظر در پایانه برکت، پل زائر و پارکینگ‌های اربعین ۱ و ۲ سوار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.