دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه گفت: بعد از پایان جشنواره، آثار در جشنواره‌های بین المللی شرکت داده و حمایت خواهد شد.

اخوین دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه گفت؛ بعد از پایان جشنواره منتخبین آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آنها در جشنواره‌های برتر و بین المللی شرکت داده و از آثار بعدی آنها نیز حمایت خواهد شد.

 دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه با تاکید بر این مهم که این جشنواره یک رویداد استعدادیابی می‌باشد و نقطه‌ای است برای شناسایی و رشد و پرورش دانش آموزان مستعد در حوزه فیلمسازی، اظهار کرد: در جشنواره مدرسه شرکت کنندگان پس از ارسال اثر و داوری توسط جشنواره یک فرایند را طی خواهند کرد که شروع کار آن‌ها خواهد بود. 

وی ادامه داد: در این فرآیند مستعدان شناسایی شده و روند استعدادیابی منجر به رشد آن‌ها خواهد شد که در نهایت خود می‌توانند از تولیدکنندگان جدی در کشور باشند. 

اخوین بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های برگزاری این جشنواره شاهد ظهور هنرمندانی هستیم که در حال حاضر جزوه تولیدکنندگان جوان در کشور محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امسال بخش جدیدی به نام منتورینگ به جشنواره افزوده شده که صاحبان هر اثر ارسال شده می‌توانند درخواست منتورینگ کرده و بعداز مشاهده و بررسی آثار آن‌ها نکاتی در روند بهبود آن پیشنهاد خواهد شد که توسط فیلمساز اصلاح می‌شود. 

وی گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی نیز بر روی سایت جشنواره قرار خواهد گرفت و سعی برآن است تا بیشتر بر نقش آموزشی جشنواره تاکید شود. 
اخوین گفت؛ بعد از پایان جشنواره منتخبین آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آن‌ها در جشنواره‌های برتر و بین المللی شرکت داده خواهد شد و همچنین از آثار بعدی آن‌ها نیز حمایت خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار