مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره، ۸۰۰ هزار تومان است.

زندی فر، مدیرکل راهداری البرز گفت: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره،  ۸۰۰ هزار تومان،  ۳۲ نفره،  ۶۳۵ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره نیز ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین حسینی گفت: بازرسان راهداری با استقرار مداوم در پایانه مسافربری شهید کلانتری بر نحوه فروش بلیت و ارائه خدمات به زائران نظارت می‌کنند.

مدیرکل راهداری البرز گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت ، الزامات ایمنی و رسیدگی به شکایات مسافران، کارشناسان در قالب میز خدمت راهنمای زائر در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج مستقر شده‌اند.

زندی فر یادآور شد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به به صورت حضوری به کارشناسان مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.