آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای میزبانی از زائران اربعین

مسئول مجتمع‌های خدماتی رفاهی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آمادگی ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

مریم یوسف‌زاده با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و خدمت‌رسانی بیشتر مجتمع‌های خدماتی رفاهی گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حسینی است.
وی افزود: در بازدید‌های مستمر نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آن‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.
این مسئول گفت: همچنین باتوجه به افزایش میزان تردد‌های جاده‌ای در ایام اربعین مسئولان مجتمع‌ موظف به توجیه نیرو‌های خود بر ارائه خدمات شایسته به زائران و تکریم زوار شده‌اند.
وی  بیان کرد: در چهارماهه نخست امسال ۲۴۸ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده است که باتوجه به نزدیک شدن به ایام اربعین تعداد بازرسی ها افزایش می‌یابد.
یوسف‌زاده، با تاکید براینکه در این بازدید‌ها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نشدن نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.