۱۸۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در تربت‌حیدریه آماده شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: ۱۸۶ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان همزمان با هفته دولت آماده واگذاری به متقاضیان شده است.

علی‌اکبر کی‌پور روز دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دولت گفت: نظر به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن، در ۲ نقطه شهر تربت‌حیدریه ۱۷۸ هکتار زمین به این موضوع اختصاص یافته است.

وی در تشریح دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت بیان کرد: در این هفته ۷۵ پروژه قابل افتتاح با اعتباری افزون بر سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۱ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان تربت حیدریه به ثمر می‌نشیند.

فرماندار تربت حیدریه اضافه کرد: بیشترین حجم سرمایه‌گذاری دولت در پروژه‌های افتتاحی به ترتیب در حوزه راه و راهداری، مسکن اعم از روستایی و شهری، برق، آموزش و پرورش، آموزش عالی، شهرداری‌ها و نیز ورزش است.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته طی هفته دولت پارسال تا امسال اظهار کرد: در حوزه آب با یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شامل اجرای خط انتقال، اصلاح شبکه، آبرسانی به روستا‌ها و مدیریت توزیع و در حوزه برق بازسازی شبکه، جایگزینی شبکه کابل خودنگهدار به جای شبکه مسی، توسعه شبکه روستایی و شهری و تعمیرات با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

کی‌پور همچنین گفت: در حوزه گاز خط تقویتی و گازرسانی و توسعه شبکه با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال انجام گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه زیر ساخت‌ها احداث جاده، زیرسازی و روکش آسفالت با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، در حوزه مسکن تسهیلات روستایی، طرح هادی، قیر رایگان، تسهیلات مقاوم سازی و تسهیلات نهضت ملی مسکن با یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرماندار تربت حیدریه همچنین به اقدامات دولت در حوزه جهاد کشاورزی اشاره و اظهار داشت: اجرای طرح آبیاری نوین، تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و موارد مشابه این حوزه با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال، حوزه شهرداری‌ها شامل بهسازی و بازگشایی معابر، آسفالت ابنیه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

برچسب ها: نهضت مسکن ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار