پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور آغاز شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از آغاز پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی در ۵۳۵۵ رشته محل خبر داد.

شجاعی فرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور  گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی برای ترم مهر در ۵۳۵۵ رشته محل دانشجو جذب می کند.

وی ادامه داد: تعداد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور با آزمون سراسری کنکور ۱۱۷ رشته و تعداد رشته محل‌های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی ۵۲۳۸ رشته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تصریح کرد: بسیاری از رشته‌های جدید مقطع کارشناسی دانشگاه، کاربردی و بر اساس نیازهای روز جامعه است بنابراین متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سنجش از امروز ۳۱ مرداد نسبت به انتخاب رشته دانشگاه پیام نور اقدام کنند.
 شجاعی فرد همچنین گفت: رشته های جدیدی که در دفترچه انتخاب رشته آمده، مبتنی بر رشته های پرمخاطب و مساله محور جامعه بوده که در این رشته ها آینده شغلی دانشجویان را نیز مد نظر قرار داده است. 
لازم به ذکر است که متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور از امروز ۳۱ مردا تا ۴ شهریور فرصت دارند که با مراجعه به سایت سنجش نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
حداقل یه خبر راجع به اخبار کوچک شدن پیام نور میگذاشتید . این همه کارمند چه اتفاقی براشون میفته . چند سالی هست جز برنامه هفتم توسعه هست ولی به دلایلی عقب میفته
آخرین اخبار