آمادگی ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس زنجان برای جابه‌جایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس استان برای جابه جایی زائران و مسافران به مرزها آماده است.

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به آمادگی ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس زنجان برای جابه‌جایی زائران اربعین گفت: دستگاه‌های اجرایی استان هم موظف هستند علاوه بر ناوگان این اداره کل، تعداد اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌های خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی لازم برای جابه جایی زائران با استفاده از همه ظرفیت ها انجام گیرد.

وی اضافه کرد: قیمت بلیت اتوبوس (VIP ) ۲۵ نفره از زنجان تا مهران ۷۰۰ هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گفته قزوینیان، قیمت بلیت اتوبوس اربعین، هماهنگ با کل کشور با توجه به اینکه اتوبوس ها هنگام بازگشت خالی هستند محاسبه و تعیین شده است.

این مسوول ادامه داد: در صورتی که زائران زنجانی از دیگر مرزها نظیر تمرچین، باشماق، چذابه و خسروی تردد کنند، وسایل حمل‌ و نقل عمومی به سمت نقطه صفر مرزی اعزام خواهد شد و متقاضیان می توانند برای تهیه بلیت از طریق پایگاه های اینترنتی یا به صورت حضوری اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: طرح ستاد اربعین از ۲۷ مرداد سال جاری آغاز شده است و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.