به بهانه روز پزشک:

از پزشکان در کوهبنان قدردانی شد

مراسم گرامیداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان بیمارستان شهرستان کوهبنان برگزار شد.

همزمان با روز پزشک امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس، فرمانده و جانشین انتظامی، معاون و مشاور فرماندار، سرپرست شهرداری، روسای هلال احمر و بنیاد مسکن با حضور در بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از رئیس شبکه بهداشت و درمان و پزشکان تجلیل کردند.

در این مراسم مجید توکلی، فرماندار کوهبنان با تبریک روز پزشک گفت: پزشکان در حقیقت به عنوان سپید پوشان جامعه به پشتوانه توانایی و دانایی، نعمت ارزشمند سلامتی را به ارمغان می‌آورند و  در ایام کرونا و در اوج سختی با فداکاری بیشترین خدمت را به جامعه کردند.

او افزود: پزشکان، نقش بی بدیل و حساسی در تحقق جامعه سالم دارند؛ بنابراین تلاش و کوشش شبانه روزی و خستگی ناپذیر آنان در سلامتی افراد موثر است.

 توکلی بیان داشت: پزشکان، ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند‌. 

او افزود: برای احداث ساختمان اداری بیمارستان باید از طریق ماده ۲۳ اقدام کرد تا بودجه مورد نیاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان به این مهم تخصیص پیدا کند.

در این جلسه حاضران بر فضا سازی و زیبا سازی اطراف منازل پزشکان، احداث مهد کودک ویژه بیمارستان، ساخت بخش ویژه اطفال و نوزادان، تجهیز اتاق عمل، حضور دائمی پزشک بیهوشی و...تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار