تقاضای ۵۵ نفر از مردم مشهد در نمایشگاه دستاوردهای دولت رسیدگی شد

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست‌های مربوط به ۵۵ نفر از مراجعه کنندگان در نمایشگاه دستاورد‌های دولت که به صورت چهره به چهره با استاندار دیدار کرده بودند رسیدگی شد.

محسن نجات سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دولت سیزدهم با عنوان "با هم ساختیم" یک فرصت ویژه برای ارتباط گیری همه اعضای دولت در خراسان رضوی با مردم بوده است به طوری که استاندار خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه حضور یافت، برای چند ساعت وقت گذاشت و به صورت چهره به چهره با مردم گفتگو کرد و برای رسیدگی به تقاضا‌های آنان، بر انجام اقدامات ویژه در این خصوص تاکید کرد.

او افزود: بیش از ۴۵ دستگاه اجرایی به همراه مدیران و معاونان آن‌ها در غرفه‌های مختلف نمایشگاه دستاورد‌های دولت خراسان رضوی حضور یافتند و به صورت مستقیم با مردم گفتگو کرده و به مشکلات و تقاضا‌های آنان رسیدگی کردند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مسوولیت‌های این دفتر ارتباط با مردم است که فرم‌های مربوطه به خواسته‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دستاورد‌های دولت توزیع و پس از جمع آوری، فرم‌ها در سامانه سامد ثبت شد که ظرف ۱۰ روز آینده پیگیری و به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

نجات بیان کرد: استاندار خراسان رضوی نیز اداره کل عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات استانداری را به انجام یک سری پیگیری‌های ویژه در خصوص درخواست‌های مردمی موظف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.