ساماندهی نخستین زائران گمشده توسط بهزیستی در مهران

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: نخستین زائران گمشده توسط ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران ساماندهی شدند.

حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: نخستین زائران گمشده شامل دو فرد دارای معلولیت توسط ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران ساماندهی شدند.

 این افراد که اهل استان‌های کرمانشاه و تهران هستند پس از تحویل به این ستاد در مرز مهران، رایزنی برای تحویل به خانواده هایشان توسط امدادگران بهزیستی انجام که در نهایت یکی از این افراد به استان محل سکونتش در کرمانشاه اعزام و دیگری به شهر مهران منتقل شد تا به تهران عزیمت کند.

به گفته وی، مهمترین خدمت این مجموعه در ایام اربعین امسال ساماندهی زائران گمشده از طریق شماره تماس ۱۲۳ در مرز مهران است.

نورعلیوند یادآور شد: این اداره کل در ایام اربعین امسال علاوه بر ساماندهی زائران گمشده خدمات توانبخشی، مددکاری، تعمیر وسایل توانبخشی، جابجایی زائران با ویلچر و دیگر خدمات را به جامعه هدف و عموم مردم ارائه می‌کند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به ارایه خدمات اورژانس اجتماعی این اداره کل در کشور عراق در اربعین امسال برای نخستین بار گفت: مددکاران اورژانس اجتماعی از پنج روز قبل تا سه روز بعد از ایام اربعین با استقرار در کشور عراق خدمات دهی به زائران خواهند داشت.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته از ظرفیت مردم و موسسه‌های زیر مجموعه در کنار کارکنان ادارات بهزیستی سراسر استان که داوطلب ارایه خدمت به زائران در مرز مهران هستند استفاده و بصورت شیفت بندی تعیین و به مرز مهران اعزام خواهند شد.

برچسب ها: اربعین ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.