دلهره زلنسکی از نتایج انتخابات آینده آمریکا

زلنسکی اعتراف کرد که نتایج انتخابات آمریکا بر حمایت کی‌یف تأثیر خواهد گذاشت.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ ممکن است بر حمایت واشنگتن از کی‌یف تأثیر بگذارد، اما مقامات اوکراین قصد دارند هر کاری انجام دهند تا این حمایت تضعیف نشود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شو. رقبای اصلی برای پست ریاست دولت در حال حاضر رئیس سابق کاخ سفید دونالد ترامپ و رئیس‌جمهور فعلی آمریکا جو بایدن هستند.

 زلنسکی می‌گوید اوکراین هر کاری می‌کند تا حمایت آمریکا کاهش پیدا نکند اما سال بسیار سختی خواهد بود، انتخابات بر حمایت از اوکراین تأثیر خواهد گذاشت و می‌تواند تأثیر مثبت و منفی داشته باشد.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه گزارش داد در همین حال، مشخص شده است که برخی از جمهوری خواهان از بسته کمک نظامی جدید برای کی‌یف، بر اساس گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر شکست ضد حمله اوکراین، حمایت نمی‌کنند. 

 بر اساس این نشریه، اطلاعات آمریکا معتقد است که نیرو‌های مسلح اوکراین در جریان ضد حمله به اهداف خود نخواهند رسید، به ویژه نمی‌توانند خود را به Melitopol برسانند و کریدور زمینی روسیه را از طریق مناطق جدید مسدود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
امیدوارم مثل پریگوژین بشی بلکه این مخمصه درگیری هم تو اکراین تموم بشه و مردم از شرت راحت بشن عروسک خیمه شب بازی وایانگر کشور و کشنده مردم...
Iran (Islamic Republic of)
محسنی
۲۱:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
حرف درستی است زودتر به فنا رودتا تما م مردمش را به کشتن نداده این دلقک صهیونیست
آخرین اخبار