فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید کشور گفت: خدمت خالصانه از مهمترین شاخص های مدیریت شهیدان رجایی و باهنر بود که چراغ راه مدیران امروز است.

سرهنگ فریبرز خزایی در آیین ادای احترام شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت افزود: تلاش برای خدمت به هموطنان برای جلب رضایت خداوند متعال از ویژگی های مدیریت در مکتب شهیدان رجایی و باهنر است.
 
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید کشور با اشاره به اینکه ساده زیستی از دیگر ویژگی های شخصیتی این شهیدان گرانقدر است افزود: خدمتگذاران امروز با الگوگیری از رفتار این چهره برجسته تاریخ انقلاب اسلامی مدیریت موفق را تجریه می کنند.
 
وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر اگرچه مدیریتی کوتاهی داشتند اما چون خود را ندیدند ماندگار شدند.
 
خزایی با یادآوری اینکه دوران کوتاه مسئولیت ماندگار نیست از مسئولان دولت مردمی در کهگیلویه و بویراحمد خواست همچون گذشته همه تلاش خود را برای انجام مطلوب تر خدمت به خلق خدا به کار گیرند.
 
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید کشور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: تشریح خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی راهکار مواجه با جنگ ترکیبی دشمنان است.
 
هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ درپی جنایت هولناک منافقین کوردل که منجر به شهادت ۲ یار دیرین امام (ره)، انقلاب، اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر شد و نیز به منظور آشنایی مردم با عملکرد دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.