تخصیص ۸۵۰ میلیاردریال اعتبار برای سال ۱۴۰۲ لنده

کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات سال ۱۴۰۲ شهرستان لنده با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی آخرین روند اجرایی و وضعیت میزان پیشرفت طرح های عمرانی نیمه‌تمام در شهرستان لنده را تشریح کردند.
 
فرماندار شهرستان لنده در این نشست با اشاره به اینکه به الینکه در سفر ریاست‌جمهوری بیش از شش هزار و ۱۰۰ میلیاردریال به این شهرستان تخصیص یافت، گفت: هزار میلیاردر یال سهم سفر وزیر کشور نیز اضافه می‌شود که مجموع اعتبارات سفرریاست جمهوری بیش از هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید که با تخصیص این اعتبارات شاهد توسعه و عمران و آبادانی شهرستان لنده خواهیم بود.
 
جلال دانش افزود: پل ارتباطی روستای مونه به روستای مال ملا که یکی از مهم‌ترین مسیر‌های ارتباطی در حوزه مدیریت بحران است بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت و پل لنده به موگرمون در روستای دم تنگ نیز ۷۰ میلیارد ریال تخصیص‌یافته است.

دانش گفت: ساخت سالن‌های چندمنظوره ورزشی یکی از مهم‌ترین مطالبات بود که مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت نماینده مجلس و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای سالن ورزشی در نظر گرفته شد.
دانش گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب شهرستان لنده مبلغ ۱۵۵میلیارد ریال به حوزه آب و فاضلاب تخصیص داده شد.

فرماندارلنده گفت: تکمیل پل شهید طیب در روستای موگر نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.
 
وی گفت: مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای جاده گرده کلات و مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال برای دهیاری‌ها و تکمیل فضای سبز روستا‌ها تخصیص داده شد که باعث محرومیت‌زدایی شد.
 
فرماندارلنده گفت: سال ۱۴۰۱ تلاش‌های خوبی صورت گرفت که مردم انتظار دارند امسال این مطالبات اجرایی در حوزه جاده لنده به تراب با تخصیص اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیاردریالی و تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده به مبلغ هزار میلیارد ریال تخصیص در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در حوزه برق شهرستان لنده از سال ۱۳۹۸ شروع شد؛ اضافه کرد: ولی در این دولت با حمایت ویژه استاندار و نماینده مجلس و وزیر نیرو و تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی این مهم اجرایی شدکه ایستگاه ۵۰ مگاواتی در هفته دولت اجرایی خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: در مجموع در حوزه اعتبارات تملک و دارایی شهرستان لنده مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات سال ۱۴۰۲ شهرستان لنده است و مابقی اعتبارات از محل‌های ستاد مدیریت بحران، بنیاد علوی، اعتبارات استانی و ملی و سایر حوزه‌هاست.

در ادامه نیز امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: توزیع اعتبارات باید عادلانه و در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه باشد.

حجت‌الاسلام سیدهایت محمودی اصل هم گفت: امیدواریم باتوجه‌به تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد تحولات اساسی در حوزه طرح های عمرانی و توسعه‌ای و فرهنگی در سطح شهرستان لنده باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.