حجت الاسلام غبیشاوی گفت: دولت فعلی باید اعتماد خدشه دار شده‌ی مردم در دولت‌های گذشته را ترمیم کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان به مناسبت هفته ی دولت و سالروز شهادت ۲ تن از دولتمردان سال گفت : بعضی از دولت مردان ما از ساده زیستی شهید رجایی فاصله گرفتند و برخی مشکلات اقتصادی و اشتغال و بی اعتمادی مردم به مسئولان جامعه ناشی از همین موضوع است.

او ترمیم سازی اعتماد را از مهم ترین وظایف دولت فعلی خواند و گفت : تلاش های بی وقفه دولت سیزدهم و راه و روشی که برای اصلاح امور در پیش گرفته نشان دهنده نزدیک تر شدن دولت مردان به شیوه خدمت شهید رجایی است.

این مسئول همچنین سیاستگذاری های برون مرزی را یکی از موفقیت های دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دانست و گفت : شرکت در سران اجلاس بریکس و به عضویت در آمدن ایران به این اجلاس بیانگر این است که کشورهای عضو این اجلاس خواهان رهایی از سلطه ی آمریکا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن هستند.

رئیس شورای فرهنگی آبادان به مناسبت هفته تعاون نیز از تعاونی ها و تشکل ها خواست کارهای اقتصادی با همکاری و اعتماد به یکدیگر انجام دهند البته دولت نیز باید به آن ها تسهیلات بیشتری ارائه کند چون تعاونی ها در کاهش مشکلات اقتصادی می توانند نقش پررنگی را ایفا کنند.

او در خصوص آغاز راهپیمایی اربعین نیز گفت: حرکت گسترده دلدادگان امام حسین (ع) در شرایط گرم آب و هوایی نشان از استقامت دینی مردم و ناکامی دشمن از اهداف و حیله هایش است.

خطیب جمعه آبادان همچنین ضمن تقدیر از موکب داران بابت ارائه خدمات به زائران و مسئولانی که زیرساخت ها را در مرز شلمچه فراهم کرده اند از نیروی انتظامی نیز بابت شناسایی و دستگیری سارقان و فروشندگان مواد مخدر نیز تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.