وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رشد اقتصادی را مرهون دانش و توان جوانان این مرز و بوم هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز دولت در کنار کشور‌هایی مثل چین،هند و برزیل وارد اتحادیه جهانی شده که نشانه قدرت اقتصادی و صنعتی کشور است.

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع نمازگزاران بندرعباسی با اشاره به اینکه کنار گذاشتن تحریم‌ها و رشد اقتصادی را مرهون دانش و توان جوانان این مرز و بوم هستیم گفت: امروز دولت انقلابی و مردمی در کنار کشور‌هایی مثل چین هند و برزیل وارد اتحادیه جهانی شده است و این نشان از قدرت اقتصادی و صنعتی کشور است.

او گفت: پرچم و مکتب اربعین با دستان شهید سلیمانی برافراشته شده و این مکتب برگرفته از درس‌های عاشورایی و تا همیشه جاودان است.

اسماعیلی افزود: مکتب عاشورا مخصوص ایران و عراق نیست و بسیاری از کشور‌های جهان با حضور در راهپیمایی اربعین عشق و ارادت خود را به امام حسین (ع) و یارانش نشان می‌دهند.

او با گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: منافقان کوردل با ترور شخصیت‌های دولتی درصدد برهم زدن امنیت کشور بودند، اما نقشه‌های آنان مثل همیشه نقش بر آب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ۴۵ بهار از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد افزود: هر روز شاهد دستاورد‌های مهم فرهنگی هنری و اقتصادی هستیم و این نشان از عظمت حکومت اسلامی است.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاه نمایی‌های رسانه‌های معاند اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد این بود که با هدف قرار دادن حوزه‌های فرهنگی، در صفوف مردم خدشه وارد کند، اما ناکام ماند.

اسماعیلی افزود: در بهار گذشته شاهد حضورچند ساعته رهبر معظم انقلاب اسلامی و ۷ میلیون مردم در نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران بودیم.

وی گفت: در استان هرمزگان هم زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری در حال اجرا است و همه‌ی برنامه‌های اعلام شده را عملی می‌کنیم.

برچسب ها: وزیر ارشاد ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار