مردم و مسئولین با انسجام و همدلی توانایی حل همه مسائل را دارند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مسئولان و کارکنان دولت خادمان مردم هستند .

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مسئولان و کارکنان دولت خادمان مردم هستند و لذا مردم شریف استان مثل گذشته در کنار خادمان خود باشند و به مسئولان مشاوره بدهند چرا که مردم و مسئولان در کنار هم با وحدت و انسجام و همدلی توانایی حل مسائل را دارند.

وی افزود: ملت ما در معرض شدیدترین و پر دامنه‌ترین تهاجمات ترکیبی طول تاریخ هستند که این جنگ همه جانبه، ترکیبی، شناختی و مداوم است که همواره شدت گرفته است.

شریفی بیان داشت: اهداف تهاجمات ترکیبی دشمن تحریک گسل های اجتماعی برای کاهش سرمایه اجتماعی نظام و افزایش تقویت انگاره‌های منفی در بین آحاد مردم و در نتیجه از بین رفتن اعتماد بین مردم، مردم و مسئولین است.

وی اذعان کرد: ایجاد حرص و بغض اجتماعی، بدبینی بین آحاد مردم، اقوام مختلف، مذاهب مختلف و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت یکی از اهداف اصلی و راهبردی تهاجم ترکیبی دشمنان است.

معاون استاندار با اشاره به برخی کاستی‌ها و کم کارهای تاکید کرد: دشمنان تلاش می‌کنند؛ کارهای صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت کمرنگ جلوه داده شود.

شریفی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر استان گفت: در کنار عقب ماندگی‌های تاریخی و اشکالاتی که هست باز هم واژه محروم و محرومیت اصلاً زیبنده استان نیست و استان سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان استان محرومی نیست.

 وی با تاکید بر اینکه دشمنان در جنگ سخت یارای مقابله با این نظام را ندارند، تصریح کرد: در جنگ ترکیبی همه اقدامات دشمن تحت یک راهبرد و از یک اتاق فکر طراحی می شود و موجب درگیری لایه‌های اجتماعی و کاهش پیوستگی‌های اجتماعی می گردد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: یکی از نکات ویژه تهاجم ترکیبی و جنگ شناختی دستکاری اذهان است، ذهن را به گونه‌ای طراحی و مهندسی می کنند که کمبودها را ببیند و خود تحریمی و خود تحقیری کنند و کلیدواژه "ما نمی‌توانیم" را در بین افکار عمومی و نسل جوان القا کنند.

شریفی با اشاره به تعبیر "ما ملت امام حسین(ع) هستیم" سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: دشمنان همواره دچار خطای محاسباتی شده‌اند چون مثل گذشته ملت ایران را نشناخته‌اند.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان گفت: مسئولان با تمام توان به مردم خدمت کنند و جوانان، نخبگان و آحاد مردم در کنار مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان متحد باشند.

معاون استاندار با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش حضور در عرصه‌های مختلف افزود: در موضوع پیش ثبت نام انتخابات شاهد حضوری پرشور بودیم که شرکت کنندگان برای دستیابی به چهار راهبرد رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات استان وارد این عرصه شده‌اند.

شریفی در پایان اذعان کرد: استان سیستان بلوچستان یک استان پهناور و خوشنام است که بزرگانش نشان دادند، توانایی مدیریت مسائل را دارند و این توان را دارند که در شرایط سخت این خوشنامی و انسجام را حفظ نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار