فرماندار بروجن گفت: با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه و سفیددشت در سال آینده، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری شهرستان از خدمات شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

فتاح کرمی شامگاه جمعه همزمان با دومین روز هفته دولت در جمع مردم بروجن اظهار کرد: در حال حاضر ۷۸ درصد از جمعیت شهر‌های این شهرستان از خدمات شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند است.

وی تاکید کرد: با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه در هفته دولت امسال و افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب سفیددشت در سال آینده ۱۰۰ درصد جمعیت شهری این شهرستان از خدمات شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند می‌شود.


بیشتر بخوانید


فرماندار بروجن با اشاره به همت دولت سیزدهم برای رفع مشکل آب آشامیدنی چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن افزود: شبکه‌های اصلی، فرعی و ایستگاه‌های بزرگترین طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت استان در محدوده شهرستان بروجن انجام و آزمایش شده است.

کرمی اظهار کرد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم عملیات اجرایی ساخت ۱۱ طرح آبخیزداری در شهرستان بروجن آغاز شد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری برای ساخت ۱۰۰ هکتار گلخانه در شهرستان بروجن تا پایان سال آینده ادامه داد: در دو سال گذشته وضع جاده‌های این شهرستان متحول و روند اجرای آن‌ها شتابان شد.
کرمی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت امسال در بروجن اضافه کرد: در این هفته ۳۸ طرح با ۱۲ کاربری از سوی ۱۸ دستگاه اجرایی در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
وی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان بروجن در هفته دولت با دو هزار و ۷۲۲ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال زمین هم اشتغال مستقیم ۱۸۸ نفر فراهم می‌شود.
کرمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱ طرح جدید با سه کاربری از سوی هشت دستگاه اجرایی در شهرستان بروجن همزمان با هفته دولت تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۸۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار