سلاجقه گفت: افتتاح طرح فاضلاب بلداجی در کمترین بازه زمانی بعد از ۱۹ سال وقفه از دستاورد‌های عالی نظام، دولت و فعالیت دولتمردان است.

علی سلاجقه در آیین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بخش بلداجی با اشاره به بازدیدی که از تالاب چغاخور انجام شد، اظهار داشت: تالاب بین‌المللی چغاخور از لحاظ وضعیت آبی در وضعیت عالی قرار گرفته است و تنها از جنبه خفگی تالاب و ورود سموم و آلاینده به خصوص در کاربری کشاورزی که روستا‌های حاشیه تالاب است، مشکل وجود دارد.

وی افزود: تالاب در منطقه کوهستانی واقع شده و سطح تالاب در زه‌کش اصلی منطقه قرار دارد و باید در بخش کشاورزی در منطقه، تمهیداتی ایجاد شود تا جلوی استفاده از سموم در کشاورزی این منطقه گرفته شود و تالاب دچار خفگی نشود.

سلاجقه اضافه کرد: رشد جلبک و سنبله آبی از شاخصه خفگی تالاب است که هم‌اکنون در این تالاب اتفاق افتاده و امید است با کمک دستگاه‌های جمع‌آوری کننده مشکل حل شود.

وی گفت: در حوزه درمان مشکل این تالاب نیز باید فعالیت‌های در حوزه آبخیز تالاب انجام شود و از همه ظرفیت‌ها در تراز ملی استفاده شود تا روند شادابی تالاب فراهم شود و همچنین بُعد معیشت، جایگزین حاشیه‌نشین‌های تالاب و طرح طبیعت‌گردی منطقه پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


سلاجقه به افتتاح طرح فاضلاب شهر بلداجی در کمترین بازه زمانی بعد از ۱۹ سال وقفه اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی این طرح از دستاورد‌های عالی نظام، دولت و فعالیت دولتمردان است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نظام و خدمتگذاران به مردم که لباس خدمت پوشیدند باید در راه و مسیر نظام و انقلاب و شهدا کار انجام دهند و میدانی وارد عمل شوند، افزود: تدبر، تدبیر و علمی، عمل کردن از شاخصه‌های مهم کار جهادی است.

به گفته سلاجقه، دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم کار جهادی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به جایگاه کشور در سطح جهان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۵ سال است که نظام و کشور در دنیا می‌درخشد و امروز مردم ثمرات آن را می‌بیند.

سلاجقه تاکید کرد: مردم در همه عرصه‌ها و اصول پای نظام ایستادند و باید دستاورد‌های بی بدیل دولت برای مردم تبیین شود.

وی به سنگ‌اندازی دشمنان و معاندان نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان نمی‌خواهند سرافرازی نظام را ببیند.

به گفته وی، دولت سیزدهم و در راس آن رییس جمهور به صورت میدانی پای کار آمده‌اند تا مشکلات مردم رفع کنند.

معاون رئیس جمهور به سطح توقع مردم از دولت اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با بصیرت و شریف کشور مسائل را خوب تحلیل و درک می‌کنند و کنار اعتقادات ایستادند و از مسوولان در تراز داشته‌های کشور مطالبه می‌کنند.

گفتنی است؛ تصفیه‌خانه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر بلداجی به عنوان سیزدهمین تصفیه‌خانه فاضلاب چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در نخستین روز از هفته دولت، بهره‌برداری و وارد مدار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار